I svåra tider visar det sig vilka som egentligen bryr sig!

Änglar finna på riktigt!!!




Jag vill ge ett stort tack till alla mina underbara vänner som orkar ställa upp på mig nu när allt känns som det rasar samman.
Framför allt min Pappa och min storasyster. Vad skulle jag göra utan er..
Finns inget som är bättre än ni..

Mina fantastiska vänner som höjer mig till skyarnar.. Även fast det inte känns som jag förtjänar det just nu.

Hur skulle jag klara att gå igenom detta om ni inte fanns vid min sida.
Hur klarar sig någon utan vänner..

Tack för att ni bryr er och att ni orkar..

Även fast jag är dålig på att visa min uppskattning så hoppas jag att ni vet hur pass mycket era underbara ord betyder för mig i detta nu och alltid..

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0