Julfest=)

Hade mycket trevligt igår.. Va jätte god mat och Rebcca hade verkligen fixat allt jätte jätte fint..
God mat, gott vin och många underbara människor.. Kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera en fredagskväll.. Synd bara att du inte var där Annsi.. Jag hade behövt dig=)



Jag och Kvack Kvack i bussen på väg!!



Väääärldens underbaraste Malin=)



Malin och Andreas..



Det är så synd Andreas haha Såååå Synd:P      (Jag ORKAR inte!)



Jaha och vad ska man kalla detta då.. Andreas, jag och Hampus..
Gulligt va!?



Och kvällen avslutades med en ganska trött My på Solidaritet..
Heeelt okej kväll m åste jag säga. Väldigt okej faktiskt;)




----------------------------------------------------------------------------------------------------------

När vet man egentligen på riktigt?!?!
När har man svaren!?!?!
Jag börjar bli trött, riktigt trött!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------




/// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0