Nu känns det som att allt börjar reda ut sig!

Har haft ett långt terapisamtal med min pappa (Han är för övrigt det bästa som finns i hela världen).
Vi har suttit och skrivit upp vad jag tycker är jobbigt och så har vi hittat en lösning på alla problem och nu känns allt såååå mycket bättre.

Och jag kan faktiskt inte hålla mig ifrån bloggen nu när det händer så mycket roligheter..

Imorgon är det Julfest med Jobbet och det kommer bli KANON.

Temat är glitter och jag har givetvis nu på lunchen varit ute och köpt massa acessoarer till håret och smycken.
Så morgondagen blir fullspäckad.

08.30 börjar jag jobba..
11.00 Har jag hårtid
Någonstans efter det ska jag sminka mig har inte fått någon tid för det ännu men!

Med andra ord så är dagen imorgon fullspäckad..

Känns dock inte så bra att man har brännt alldeles för myceket pengar på detta..
Men ska det va så ska det eller hur!!!!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0