It Hurts!



Det mesta gör mig påmind om hur tom jag känner mig inombords..
Varför känna?
Varför vilja?
Varför Tro?

Det är många varför och många frågetecken som rör sig i mitt huvud just nu. Jag kanske måste sluta undra och istället konstatera att livet inte alltid är vad man vill att det ska vara..
Att man måste ta tag i vissa bitar själv och göra dem till det man önskar och det man vill ha!
Vilket man kanske inte alltid vet,..

Man kanske måste ta tid för sig själv ibland och reda ut vad det egentligen är man vill.
MEN:
Jag kanske inte vill vara stor..
Kanske inte vill vara stark...
Kanske bara vill vara liten igen och slippa ta itu med alla problem

Känns som jag har en liten identitetskris..
Kan låta osannolikt men det kan ju knappast bli värre nu..
Eller det är klart det kan bli sämre, men jag vägrar låta mig dras ner mer nu...

Från och med nu ska allt bara bli bättre.

Jag vill se ljuset..
Se att allt lättar..

Vara STARK!!

...

Kommentarer
Postat av: Mellie

Hurru hjärtat! Sluta plåga dig själv.. Du är grym & självklart kommer allt att lösa sig, på ngt sätt, på bästa sätt. Du följer ditt innersta, det är det viktigaste. Även om det kan smärta.. Det är bra att låta sig känna smärta & sorg, men man får inte låta det ta över en. Nu måste du snart börja vända på det. Till det ljusa & positiva. Så, upp med söta lilla hakan nu.. Kramar Mamma Mu :)

2008-12-28 @ 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0