Världens Absolut Bästa!



Jag har världens absolut bästa Pappa.
Hur lyckligt lottad är inte jag då kan man ju fråga sig.
Jag kan ibland tänka på hur jobbigt jag har det men så dyker Pappa upp i huvudet och så känns allt genast mycket bättre.

Du får mig att må bra när jag är ledsen.
Du har alltid och kommer alltid att finnas där.
Du är den snällaste som finns.
Det är som dig jag vill bli.
Det är du som är min förebild.
Du är mitt ALLT!

Att försöka beskriva hur mycket jag älskar dig Pappa är som att försöka förklara om det finns ett liv efter detta. Helt omöjligt!!!
Att jag blev just din dotter är något jag bara kan tacka gudarna för.
Och att du har gett mig så många av dina egenskaper är något jag värderar väldigt högt..

Nu känns det som att allt har nått botten men Pappa nu ska jag säga något som du alltid säger!!!

NU!! Kan det bara bli bättre..

Jag älskar dig något oerhört..

// Din Dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0