Äntligen fredag!

Och My ska träffa sin Angela..
Middag och rosévinsdrickande i Hagaparken blir det ikväll.
Om man kan längta till månen och tillbaka så är det de jag gör nu.. Det ska ju bli så himla fint väder i helgen..
I morgon bär det av till värmdö.. Har hittat jättefina utemöbler på blocket som jag ska köpa.
Ska bli såååå skönt och få iordning ute på balkongen så man kan sitta där och njuta på kvällarna:)
Sommar sommar sommar jag älskar sommaren.
Hoppas bara att möblerna finns kvar... Jag ska ringa killen som ska sälja dem så fort pappa har kollat på mitt mail.
Hoppas hoppas hoppas...... Det kommer bli sååå himla fint där ute..
Hej hopp til nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0