Ute-Dyk i helgen!

I går var jag i vasalundshallen och hade ett extra dyk inför mitt och sandras uppdyk i helgen. Kommer att bli sjuuuukt kallt men jätte roligt:P
Ikväll ska jag träffa Angela och bara ta det lugnt... Saknar henne det va ett tag sen vi sågs nu ehh typ i tisdags eller vad det var:P
Hoppas jag hinner träffa Robban också.. Jag vet inte hur lång tid det kommer ta med dyken men det är ju både lördag och söndag.. Skulle behöva hinna med att städa iordning lägenheten också har typ låtit den förfalla den senaste veckan.. Men nu är det slut med det...
Börjar känna mig lite krasslig i halsen också.. Jävla skit nu när man ska dyka i helgen..
Men men får göra min superkur ikväll.. Varmt vatten, pressa i en halv citron och så massssssa med honung.. Då blir man bra igen.. C-vitamin kur. Fungerar alltid. HATAR att vara sjuk det är det värsta jag vet..
Bye bye!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0