Frida och Dennis!

Va vi hemma hos igår och åt tacos...Ska visa alla bilder sen men eftersom jag inte har kamerasladden med mig. Ja haha glömska jag. SÅ får jag göra det när jag kommer hem. Är i Haninge nu och ska snart gå ner och äta iite mysfrukost med Robban.
Sen ska jag hem. Har bokat in mig på ett Pump Pass på Sats i Sundbyberg. Där har jag aldrig tränat men det är säkert jätte bra. Kan ju vara bra att utforska gym lite närmare än där man bor. Men jag har inte fått tummen ur ni vet vad ännu. Men idag, idag ska jag vidga mina vyer haha.

Ska träffa Sandra ikväll det ska bli mys. Har inte träffat Bebiz på ett tag=)

Slänger in bilderna när jag kommer hem=)

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0