Funderingar!

Undrar vad meningen med livet egentligen är!? Är det många därute som funderar över det?
Man har väldigt mycket tid att tänka när man har suttit hemma i en vecka som jag gjort nu.. Har inte haft ork att göra någoting, men jag börjar bli starkare nu. Längtar tillbax till jobbet, saknar alla som attan<3 Det är nog få förunnat att trivas med sitt jobb så som jag och de flesta av mina kollegor gör vad jag vet i alla fall. Summan av kardemumman är att jag längtar tills på måndag då mitt liv får fortsätta igen=) Men måste passa på att ta det lugnt nu när man verkligen kan. Slappna av och bara softa. Det är inte så roligt men otroligt välbehövligt.
Jag vill bara Jobba, träna, vara med älsklingen, ta hand om mig själv och mina vänner och må bra.. Just nu kan jag inte träna vilket är det största skälet till att jag mår bra och därför så blir jag otrlogt sur och grinig. Kanske är bra att Robban ska till Danmark nu och gå på Sensation haha för jjag är ändå inge rolig att umgås med. Jag bara sover och är sur. Men i morgon hoppas jag kunna få lite gjort här hemma.. Kanske bädda sängen i alla fall.. Det har jag inte gjort på hela veckan. Och kanske packa upp min väska från konferansen. Soom jag borde ha gjort för en vecka sen.. Haha aja även solen har sina fläckar=)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0