Göteborg! 5-7 November...

Oj oj oj.. Nu kommer det bli mycket.. Haha ska försöka ta allt i ordning om det går=)

Onsdag 5/7-08
Jag och Ann fick för första gången äta lunch tillsammans ute.. Eftersom receptionen alltid måste vara bemannad så har vi aldrig kunnat göra det förut.
Vi åt färsk tortellini på Corner som ligger jätte nära jobbet=) Sååååå otroligt mysigt ställe verkligen.

 Jag                    Annsi<3

13.30 Kommer vi till Centralen  och tåget går inte förren 14.10 Min lite mer seriösa idé var då att vi skulle sätta oss och ta en kaffe medans vi väntade men så kom Ann med den brillianta idén att vi ska dricka Vin. Vi ska ju på konferans!!! Självklart tycker jag att det var en trevlig idé och det visade sig ju att vi inte var ensamma om att tycka det:P

   Gina och Annsi             Hampus och Andreas

14.10 Går vi på tåget och är äntligen påvåg ner till Götet. Jag hade ju köpt en bok och så så jag tänkte ju sova och bara ta det lungt. Jag tror att jag hann blunda i njaaaa 30 sek kanske innan Bossen kommer och drar med oss till Bistron för nu ska vi festa tydligen.. Haha Och självklart är man ju på det är ju inte varje dag man får chansen att umgås så här med sina UNDERBARA kollegor=)
Här är vi alla i bistron på vägen ner och tiden gick konstigt nog jätte fort=)

                                

             <3

Undrar varför tiden gick sååå fort=)

17.30  Var vi framme och tog oss till hotellet det tog bara några minuter att gå från stationen. Vi bodde på ett jätte fint hotell som hette Avalon. Alla rum som jag var inne i såg olika ut. Jätte fint verkligen. Aja när vi kom fram var det bara att sänga upp allt på rummet ta en dusch och sticka iväg igen på middag=) Mycket välkommstdrinkar överallt det tycker jag är trevligt=)

Här kommer lite bilder från middagen och kvällen också=)

       

 Bossen, Malin och Jag<3

Vi gicke hem runt tolv och det var nog jätte bra eftersom vi skulle upp tidigt morgonen efter. Samt att vi hade druckit vin sen kl 14 så man var ganska väldigt klar vid tolv.. Sjuuuukt trevlig kväll, verkligen...


Torsdag 6 November 2008
Och då fyller jag år.. Jag ville inte fylla år i år det är så jobbigt har jag tänkt. Jag tror faktiskt det är första gången i mitt liv som jag inte har sett fram emot min födelsedag. jag tror att det är ett tecken på att man börjar bli äldre. Men den var jätte bra vi hade föreläsningar hela förmiddagen och sen lunch på Storan i Gbg.
När vi sitter på lunchen i godan ro kommer min kära chef på att men My vi måste ju sjunga för dig och så ställer de sig upp. Jag har aldrig varit så generad i hela mitt liv. 130 personer står upp och sjunger ja må hon leva.. Det lär man ju aldrig vara med om igen det kan jag lova.. Så uppvaktad kan man säga attjag blev heeeelt lungt. Tack så mycket för det.. Jag blev jätte glad även om det var lite genant just för ögonblicket=)
Vi hade två timmar fri tid på eftemniddagen och då bestämmde vi oss för att bara snacka skit och vila så här är jag Jess och Ann på hotellrummet..

             Ser ni´vasen i bakgrunden?

När jag kom tillbaka till hotellet efter att min grupp var klara med våran presentation inför morgondagen så hittar jag dessa..

 Tror ni inte jag har världens bästa pojkvän som skickar blommor till mig fast jag är i Gbg. Jag blev så glad så jag inte visste vart jag skulle ta vägen..
Du är världens bästa Älskling...

Sen gjorde vi oss iordning för att åka på middag igen denna gång på ett värdshur nere vi vattnet. Verkligen jätte vackert.

     

Tack för världens trevloigaste kväll=)

Kom hem igår Fredag  vid 17.45 Robban hämtade mig vid Centralen och Så åkte vi hem till hans mamma. Hon fyllde år igår så vi va där och Grattade henne. Idag Lördag så ska jag och Robban bara försöka ta det lungt och fixa iordning för ikväll. Ska  ha lite släkt och vänner över bara för att det är trevligt.. Kommer mer uppdateringar i eftermniddag och imorgon..

Ha det toppen allihop..

Massa KRAMAR

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0