Heeeeeeelt slut!

Haha det gick förvånansvärt bra på lunch-passet men jag känner mig ganska mör såhär efteråt.
Körde med lätta vikter så jag skulle orka hela passet och det gjorde jag, men det var sjuukt jobbig och jag lär ju känna det i benen imorgon. Så summan av kardemumma är at jag idag lyckats springa till gymmet två gånger först yoga och sen body-pump. Känner mig full av energi och jag är jätte glad när jag slutar idag ska jag hem och göra följande:

1. Städa Badrummet, köket och mitt rum. Kanske stora hallen också det beror på vad jag hinner med.
2. Tvätta en ljus och en mörk maskin.
3. Laga mat till mig och älsklingen.
4. Blogga om hur extremt duktig jag har varit.



Det här kommer alltså vara jag i eftermiddag haha det skulle ni vilja bevittna vah!?


Borde egentligen åka och storhandla också men det får jag ta imorgon, man kan inte vara hur ambitiös som helst nån stans måste ju gränsen gå. Man är ju bara människa.
Kanske får ta det imorgon när man har lite mer tid. Ska ta och skriva ihop en liten lista ikväll vad jag behöver.. Ska komma ihåg att inhandla saker till min födelsedagsfika som jag ska ha på lördag kväll. Lite sprit ska inhandlas också..

Kraaaaam

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0