Hysteriska hörlurar!

Haha när jag kom tillbaka till jobbet så hittade jag ett par gigantiska hörlurar i budlådan. Så jag frågade Ann, och hon sa att det var Ankan som hade kommit ner och sagt att jag hade beställt dem eftersom det ibland blir så hög ljudnivå runt omkring när vi sitter i repan och svarar. Jag tror jag låg på golvet i 10 minuter och bara Asgarva de är verkligen gigantiska.

Vad skulle ni tycka om ni kom in i en reception och någon satt med värsta bygg arbets lurarna för öronen.
Jag skulle tro att hon inte allt var intresserad av att lyssna på vad jag hade att säga..



Passar inte direkt i en reception.

Haha och såhär va va jag tyckte om det:


Jag ser juh ut som en fullständig Galning.
Jag tar tillbaka de jag sa förut. Om jag skulle komma in en reception och nägon skulle se ut sådär då skulle jag nog vända och gå ut igen=)

Tur att våra är typ 1/5 av de där..

Aja Kul var det i alla fall=)

Nu ska jag ut och promenera med Marietta=)

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0