Ibland är det inte lätt!

Har verkligen en jobbig dag idag!
Ingenting bli bra eller som jag hade tänkt.
Skulle köra ett body pump pass idag efter jobbet med jag känner bara att jag orkar inte och då är det ingen idé att gå dit=)
Dessutom har jag träningsverk efter yogan igår. Det märks att man inte har tränat på ett tag.. Men det är kanske bra att ta det  lugnt såhär i början när man varit sjuk.
Har ändrat mig om middagen ikväll. Det blir pytt i panna. Den som jag åt hos lojji igår var så jävla god så den ska jag göra idag=) Hoppas den blir lika god som hennes.

Aja allt känns bara ganska hopplöst nu. Men det är nog mörkret eller nåt. Känner mig allmänt sur, grinig och bara BLÄ.
men det går väl över som allt annat kan man ju hoppas i alla fall!

Hoppas ni där ute har det bra även fast min dag suger=)

// M

Kommentarer
Postat av: Lojji

Snuttegumman! Imorgon blir en bra dag igen :) Tänk på att DU är underbar. Puss

2008-11-25 @ 19:55:33
URL: http://lojji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0