Just det My, just det!

Haha det roliga va att jag bara hann med hälften av vad som stod på listan..
Lagade mat
Tvättade en ljus och en mörka maskin
Lagade mat till mig och älsklingen.

Hann dock inte med  att städa men jag coh Robban gick ut på en riktig lång promenad.. Mycket mysigare tyckte jag. Och jag hann faktiskt med att plocka lite även om jag inte hann ta hand om golven.. Haha man kan ju inte hinna allt.

Har tränat nu på morgonen trots att jag har träningsverk så jag knappt kan sitta.. Imorgon blir det vila eftersom vi  ska åka med jobbet till Göteborg. Trevligt tyycker jag...

Aja nu ska jag fortsätt alida tänkte jag.. Tur att jag har möten hela dagen och inte behöver göra något fysiskt då skulle jag ha dött!!!!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0