Min Morgon!

Vakna vid 10 snåret ungefär. Lite halvstressad eftersom jag inte visste när planet skulle landa eftersom jag ville följa med och hämta Robban på Arlanda=) Men jag har både hunnit med frukost och en promenad runt sjöarna. Vilket inte var sådär jätte mysigt idag eftersom det har småregnat hela tiden så blöt bleva man. Men då är det ju å andra sidan skönt att komma in i värmen sen.
Apelsin är alltid bra. Massa C-vitamin nu så jag inte blir sjuk igen. Det orkar jag bara inte..





Ser ni regndropparna vi vattnet?! Aja det känns bra nu att ha gjort det i alla fall.
Ska skynda mig in i duchen nu och fixa iordning mig.. Susann kommer och hämtar mig vid 13.00 så nu är det brådis. Tänkte ha min fina gråa klänning som jag köpte igår på Gina.. Kommer bli toppen=)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0