Mötte upp Marietta för en promenad!

Vid 17.15 ungefär utanför mig eftersom vi skulle gå runt sjöarna. Det är verkligen heeeeelt kolsvart efter 16 vilket inte känns helt okej enligt mig. Jag vill ha varma mysiga sommarkvällar på Landet med en fin solnedgång i bakgrunden. Men man ska ju vara nöjd med det man har sägs det!!


Och egentligen har jag det bästa som finns. Alla mina underbara vänner mitt jobb som jag älskar. Min pojkvän som är det bästa som hänt mig på mycket länge och mat i magen. Ser ni hur söt hon är!? Helt röd om näsan=)
Hon kommer inte gilla mig efter den här bilden men jag tycker du är vrålsöt.

Skulle laga rotfrukter i ugn men rödbetorna vart ju en katastrof. De var nog inte mogna tror jag! Helt vita inuti. Ska de vara de?? Någon som vet???
Aja allt det andra vart gott i alla fall. Laxen såsen och tomatsalladen.



Verkligen jätte gott.
Ska gå och sov nu har varit sjuukt trött hela kvällen. Kanske inte så konstigt med tanke på att man inte behövt använda hjärnan på en vecka och helt plötsligt går den på högvarv...

Godnatt!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0