Myspys hemma hos svärmor=)

Följde med Susanne och hämtade killarna på Arlanda som jag sa. Vilka virrpannor vi är.. Körde helt fel och hamna bakom ngt garage eller nåt och så kom vi varken fram eller bak. Men det löste sig som tur va. Sen åkte vi hem och åt middag hos Susanne. Jätte gott. Glömde visst bort att äta lunch mitt i all stress ås jag var ju vrålhungrig. Men det går det ju att råda bot på som tur är.Har några mysiga bilder att visa från kvällen:

Dennis kollar runt på datan=)

Jag och Baby<3

Sandra Baby och jag=)

               
Myyyyyyyyyys i soffan<3


Mamma, Sandra och Robban Sjuuuukt hur lika de är=)


Bror och Syster<3

Heeeeeeel mysigt har vi haft.. Och som vi skrattade när vi tog de här bilderna.. Jag tror helt ärligt att jag inte kunda ha hamnat i en bättre familj.. Känns verkligen som jag hör hemma här... <3

Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon på jobbet. Jag längtar verkligen tillbaka nu.. =)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0