Stressdagen!! Eller?

Har kännt mig så stressad heeeela dagen helt utan anledning.
Vi åkte till farsta och hittade en fin skjorta och en tröja till Robban och en klänning till mig. Sen åkte vi till Ica och dtorhandlade ocg så har jag städat och bakat hela dagen könns det som.
Nu är jag äntligen nästan klar. Gästerna kommer om en timme lite drygt så jag ska hoppa in i duschen nu så får ni se en bild på min klänning sen. Det är en svart enkel lite kreation från H&M. Konstigt nog hittar man alltid något där. Ska bli så roligt ikväll! Men har som sagt varit stressad och sur hela dagen. Vilken tur att älskling orkar med mig för helt ärligt det hade jag nog inte själv gjort=)

Hörs sen med lite bilder och sånt då=))

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0