Världens mys igår!!

Jag och Robban åt en jätte god middag på Fondueboden igår kväll. Vi satt och möt i över två timmar och bara tittade varandra djupt i ögonen. Hur mysigt som helst...
Idag är det full rulle hela dagen verkligen. Saker som ska uppdateras och läggas in i det nya hänvisningssystemet. Ska jobba till 19 ikväll lite drygt.
Känner att jag börjar bli förkyld igen det vill bara inte ge sig och jag börjar bli tokig eftersom jag inte kan träna. Men jag fyller mina dagar med jobb och vänner istället och det är ju inte fy skam det.
Lägger in lite mysbilder på mig och Robban från igår när jag kommer hem. Men just nu måste jag förtsätta jobba=)



// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0