Älskar när man kommer upp i tid en Lördag!

Man mår så himla bra när man känner att man gör någonting av dagen..
Jag och Sandra gick upp för en och en halv timme sen ungefär och har ätit frukost. Yoghurt med varma hallon är min absoluta favorit. Sen hjälpte hon mig att packa för jag ska till robban . Lite jobbigt att planera vad man ska ha på sig typ 2 dar i förväg men vad gör man inte.
Nu har hon precis åkt hem och jag ska ta en promenad in till stan och gymmet och köra ett core puls pass.
Det är såå otroligt vackert väder ute, tycker verkligen att man ska ta vara på det för vem vet hur många sådana här dagar till vi får innan det börjar bli mörkt och trist.
Ska åka direkt till haninge efter träningen. Kanske att jag kan flörta till mig att Robban kommer och hämtar mig i Gullmars.. Om han inte är bakis vill säga..

Hörs sen, nu måste jag verkligen gå om jag ska hinna. Det tar lite mer än en timme att gå till gymmet.

PUSS

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0