Äntligen!!!!!

Idag äntligen ska jag träna första gången sedan i måndags. Det är förmodligen därför jag har varit så fruktansvärt sur den här veckan eftersom jag inte har kunna träna:P
 Ska köra igenom hela kroppen riktigt hårt idag.. Det ska bli sååååå skönt..


Hoppas jag hinner sola en sväng också det skulle vara skönt.. Börjar bli riktigt brun nu tack vare monstersolarierna vi har här vid jobbet. Helt sjuukt vad bra de är..

Var ju äntligen och köpte den där BH:n igår.. Man ser heeelt anourlunda ut tycker jag.. Konstigt hur mycket skillnad en bra BH kan göra. Självklart hade man ju inte storleken man trodde heller. Jag tycker inte det spelar någon roll vad man än säger nar man kommer in i såna affärer för de bara skrattar åt en och skakar på huvudet. Men bra blev det. Ska nog gå och införskaffa mig en axelbandslös klänning efter jobbet som jag kan ha både ikväll och på min födelsedag nästa vecka.. Har aldrig kunnar haft de så gissa om man ser sig själv ur en annan vinkel nu.. Som sagt helt sjukt vad en bra Bh kan göra.

Butiken som jag köpte den på heter Details och är hur bra som helst de har jätte bra badkläder också och alla möjliga konstiga storlekar.


// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0