Bakisdag:S

Har typ sovit 4 timmar inatt.. Och det börjar ta ut sin rätt.. Man mår som man förtjänar helt enkelt.:S
Slutar snart ändå så det gör inte så mycket.. Man känner sig lite utanför sig själv sådana dagar. Som att man står bredvid sig själv och tittar på.. Fan va roligt jag skulle ha om man fick sitta på ett moln och titta ned på sig själv.. Det kanske man kan göra i framtiden.

Vill slänga in ett litet grattis till Sandra och Dennis som idag varit tillsammans i två år.. Är så glad att ni fins<3 och har det så bra ihop.. Love Ya sötnosar...


Lånade bilden från Sandras blog=)

Aja efter jobbet ska jag äntligen åka och köpa den där BH:n som jag skulle köpa igår fast jag hade glömt mitt bankomatkort på 7-eleven.. Det blir tredje gången gillt.. Så jävla typiskt.. Skulle ha åkt på lunchen idag och gjort de men då var det såklart stopp i tunnelbanan.. Turen är inte på min sida idag kan man lugnt säga=)

Sen ska jag hem och decka i soffan.. Dricka lite te och mysa med mig själv... Lägga mig tidigt också så jag är pigg imorgon=)

Kraaaaaam

// M

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Hej sötnöt!

När ska du få bilderna då? De är jätte fina. Ring när du är inne på msn så skickar jag dem. För du vill ju inte ha dem till jobbet. Eller om ni ska vara i haninge kan du ta dem på en skiva.

Inget blir heller som jag tänkt mig. Vi skulle på fest i södertälje och jag var och köpte dräkter och allt och nu ska de tydligen ställa in den. ÅH!!! Blir så arg. När man ställt in sig på att klä ut sig o allt..

Men tusen tack för i onsdags!!

Love You Honey.

2008-10-31 @ 14:28:17
URL: http://metrobloggen.se/LoveIsLife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0