Bebisar, solning och Gina tricot!

En kollega som precis har fått barn va här på lunch. Snacka om att jag blir bebis-sjuk! Jag orkar inte.. Hahaha men det får vänta några år:P Tror det är bäst så!!
Har varit och solat på lunchen också så nu känner man sig på topp.
Såg på Sandras blogg att Gina tricot har öppnat web-butik. Självklart kunde jag inte hålla mig ifrån att gå in och beställa hem lite saker. Det blev ett linne en poloklänning och en jätte söt rosa kofta. Kommer säkert ha jätte mycket nytta av de.. Jag lägger hela skulden på Sandra=) Men hon ska hjälpa mig att designa bloggen ikväll så jag får nog förlåta henne fast jag blev några hundralappar fattigare.. Det är ju lön på fredag så jag klarar mig nog..

Hej hopp!!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0