Börjar Med ett rikitigt skitväder!

Sådär ni vet så man inte alls vill gå upp ur sängen på hela dagen. Bara ligga och gosa in sig och titta på tv. Så det hade jag ställt mig in på först.. Bara ligga och lata mig och sen åka hem till Robbans mamma och äta middag. Men så blev det inte.. När solen började titta fram och Robban hade åkt iväg till krossbanan blev jag lita rastlös så jag stack ut och sprang en timme. När jag kom tillbaka så började jag plocka upp alla äpplen som hade fallit av trädet. Och blev plötsligt på humör för att baka en äppelpaj. Så jag städade iordning hela köket och bakade. Efter att jag plockat bort alla äpplen. Här kommer lite bilder!!!









Kom precis hem nu och är jätte mätt. Jag har typ kramper i magen. Åt glass förra söndagen också och då känndes det likadant. Och jag tog bara jätte lite idag. Konstigt haha får ng sluta äta glass..

Hoppas ni alla haft en fin helg.. Det har ju varit toppen bra väder om inte annat!
Gos natt och sov gott!!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0