Drömmen om Göran!

Pratade med några kollegor igår om konstiga drömmar och gissa om jag hade en inatt!
Gick en Utrymmningsledar-utbildning förra veckan och det pratades väldigt mycket om dessa personer alltså dem som vi kan kalla "Göran". Göran är dem eller de personer på ett företag som bara vägrar gå ut när brand-larmet går.
Och jag tänkte så stolt att några Göran det har vi inte på mitt företag. Nåä inte alls.
Min stolthet försvann inatt i min konstiga dröm där faktiskat två av mina kollegor bara vägrade att röra sig emot utgången så jag fick stå och skricka på dem tills jag nästan svimmade. Det nästan mest roliga i det här är att den personen som var "huvudrollen" i min dröm faktiskt också är utrymmnings-ledare.
Hmmm jag hoppas verkligen att denna dröm inte kommer utspela sig i verkligheten då kommer jag att få det jobbigt=)

Tjillevippen

// Mysan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0