En otroligt lugn kväll!

Har bara tagit det lugnt och softat framför tv:n idag... Ska festa till rejält imorgon igen.. Emilie fyller ju 20.. Det är inte illa de.
Så otroligt skönt att vi bara jobbar halvdag inorgon också, då hinner jag förbi gymmet och solariet innan jag ska åka och köpa en present till sötnosen.. Ska vara där vid 6 så måste nog skynda mig lite i alla fall. Har ju varit lite småkrasslig i veckan så jag inte har kunnat träna:P Därav mitt dåliga humör, men imorgon ska jag köra igenom kroppen ordentligt så mår jag kanske lite bättre i alla fall.
Ska gå och lägga mig nu är sjuuuukt trött eftersom jag bara sov 4 timmar inatt. Så nu ska jag verkligen vila ut mig ordentligt:P

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0