Galenskap!

Jag förstår att folk går in i väggen....
Helt seriöst, man blir ju tokig på all denna stress hela hela tiden. Och det är inte så att saker kan hända lite utspritt över dagen nej nej, allt måste alltid hända på samma gång. Lite Ironiskt kan jag känna. Jag undrar om det alltid kommer att vara så. Förmodligen! !Men jag väljer nu att inte bry mig om det och ta livet för vad det är.
Jag har en fin lägenhet, ett toppenbra jobb, världens underbaraste pojkvän och massa underbara vänner.
Ibland inser man inte hur bra man verkligen har det. Man måste helt enkelt välja att se det possitiva i allt även om det inte alltid är så lätt.
Nu har jag i alla fall varit och kört ett styrke pass med Angelica på Sats. Det var otroligt skönt. Längtar nu bara efter min klipp-tid. Älskar att klippa mig och Sofie är verkligen världens duktigaste:P

Tjillevippen
//  Mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0