Igår kväll!

Var jag och Robban i Kista centrum, åt middag och kollade på bio....Vi såg: Låt den rätte komma in.. Inte sådär storslagen tycker jag.. Men den var heeeelt okej. Lite seg kanske men vad ska man göra:P
Så otoligt mysigt. Jag är sååå glad att jag har världens underbaraste pojkvän. Nu har jag haft tre dagar där allt bara känns som URK återigen detta urk.. Jag blir så trött på det.. Varför kan man inte bara få vara glad??? Varför kan man inte glädjas åt allt som är bra i livet istället för att fokusera på det som är negativt. Idag ska jag verkligen försöka även fast jag inte kan träna eftersom jag är sjuk.. Jag ska när jag kommer hem gå ut och gå en lång skön promenad runt sjöarna. INTE springa så jag blir kvitt det här jävla skitet som sitter i halsen.. SÅ ska jag skriva en handlingslista laga lite god mat och dricka te framför tv:n. Jag kanske ska unna mig en solning idag också då kanske man blir lite piggare men det får vi se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0