Igår kväll!

Kom jag hem sent och var tvungen att ta det ilte lungt. Det var därför jag inte bloggade..
Vart tvungen att handla lite också.. Känns som att det är lite mycket nu. Har precis kommit till jobbet. Varit och kört Pilates nu på morgonen.
Suuuuuperskönt var det...Så himla nice också att veta att man har gjort sitt och att man inte behöver gå dit efter jobbet.. Så idag på lunchen ska jag sola och sticka iväg ocjh köpa det där nagellacket som min syster tipsade om.. Så ska jag ha en riktig myskväll med mig själv ikväll för robban kommer hem sent. Kanske ska ringa Sandra och Kolla om hon vill mysa med mig om hon inte ska träna.

Igår hände den skummaste grejjen också.. Det kom in en kille 35 kanske han var. Han såg normal ut först men sedan när han närmade sig hade han vääääärsta blåklockan. Stank sprit och hade en systembolagspåse i händerna. Konstigt nog var han väääldigt trevlig och vältalig vilket jag inte alls hade förväntat mig.. Tyckte lite synd om honom faktiskt.. Men när han sen bjöd ut mig på en fika tyckte jag att det faktiskt fick vara nog. Men jag avviskade honom lite snyggt så han gick iaf till slut.

Men lite läskigt var det.. Även om han va trevlig så vet man ju inte riktigt vad människor kan vara kapabla till att göra..

Nä hurni vilket skitväder vi har idag.. Blir verkligen bara en myskväll idag. Tända ljus och tedrickande och målande av naglar.. Hihi sånt kan man verkligen behöva ibla...

Hörs sen!!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0