Igår Kväll!(Och morgonen)

Hade vi det jätte mysigt hemma hos Frida och Dennis.. Det var verkligen en helt sjuuuuk dag igår och jag va heeeelt sprallig.. Tror att jag var trött eller nåt för det där va inte ens roligt.. Eller jo lite kul var det faktiskt. Man måste ju vara lite crazy ibland.

Jag tror inte det finns någon som kan bli så olik sig själv på bild som Frida Hahaha!!!!

Här är vi hemma hos dem. Jätte fin lägenhet verkligen.

Nu till Morgonen. Jag och Frida skulle ju åka till jobbet tillsammans och bestämde oss för att ta bussen. Självklart tycker jag då att vi ska ta 807 till Gullmars och sen tunnelbanan därifrån eftersom det går snabbast.. Men nej då kom frida med den underbara idén om att vi ska ta nån annan buss som gick direkt in till Centralen för det skulle ju gå mycket snabbare!!! INTE.. Vill jag ju bara påpeka... Slutade med att vi kom 30 minuter försent till jobbet.. Och Frida klagade Heeeeela tiden, jhon frös och förbannade bussarna om vart annat.. HAHAA
Jag som aldrig har kommit försent förut=( Men jag håller humöret uppe för jag känner att det är en bra dag idag.. Ska träna Yoga på Lunchen och efter jobbet ska jag gå på det där jätte roliga passet Sats Core Puls.. Kommer ha gryyym träningsverk imorgon igen,, Men oj så sköööönt det är.

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0