Jag blir sååå TRÖTT!!!

Nu har jag inet lust med något längre. Ringde precis Emilie och skulle kolla vad hennes busshållsplats heter. Och i slutet av samtalet säger hon:- Vi ses imorgon då!
Förvånat utropar jag Vaddå imorgon????
Då har jag blandat ihop dagarna så nu blir ingenting som jag planerat... Jag Orkar INTE!!!!!
Så har jag fått skit ont i huvudet också självklart så det blir nog ingen träning idag heller för min del... SÅ tråkigt när ingenting blir som planerat! Hade ju bokat bord på Fondueboden till mig och Robban imorgon också men det blir det ingenting av med heller.. Jag tror jag har bokat och avbokat tre gånger... Det är nog inte meningen att jag ska äta där.
Jag vill bara slå i något och skrika...
Gud vad jobbigt allt känns!!!!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0