Jag har för det första:

Världens bästa pappa...
Vårat samtal:
Pappa: Tänkte kolla med dig om du har några fler semesterdagar att ta ut i år!?
Jag: Vaddå jo eller ja de kanske jag kan ordna, det beror på.
Pappa: Nä jag vet inte, vill åka neråt nånstans och dyka. Tänkte bara kolla om du kunde för man vill ju inte åka ensam!
Jag: (Hoppar upp och ner och skriker Jippie) inombords. Haha

Skulle vara så himla roligt att bara komma iväg jag och pappa Heeeeeelt ensamma..  Undra vart det blir bara?!?!

För det andra en jätte gullig storasyster som ringer och tipsar mig om nagellack eftersom hon läst här att jag vile ha ett nytt. Hon passade på att göra reklam för en läpp-penna och ett glans från face också.. Får se vad det blir i slutändan.

För det tredje har jag världens bästa pojkvän som är heeeelt underbar. Finns ingen bättre än du älsklng.

För det fjärde: Så har jag världens bästa jobb där jag får träffa många trevliga och roliga männsikor. Idag har jag träffat Ann söderlund och Linda Rosing. Hur kul som helst!

Och för de femte.. Haha jag kan hålla på i evigheter men jag ska bespara er detta:P

Ha det toppen
// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0