Jaha så var det måndag igen!

Jag tycker att allt bara går så fort jämt.. Haha jag hinner inte med.
Helgerna bara flyger förbi och det gör veckorna också..
Försökte mig på att blogga flera gånger igår men Robbans dator var helt fläng. Därför blev det ett lååångt inlägg om gårdagen som ni kanske märkte.. Haha jaja även solen har fläckar eller hur är det man brukar säga.
Har varit och Yogat nu på morgonen.. Det är utan tvekan det bästa sättet att börja veckan på även om jag kännde mig fruktansvärt stel idag.
Om ni läste mitt inlägg igår så såg ni att jag var ute och sprang i 45v minuter. Måste ge migf själv lite berömm för det. Trodde aldrig att jag skulle orka hålla igång så pass länge.. Men bara man tar det lugnt så fungerar det tydligen.

Idag har jag ju redan tränat som sagt så efter jobbet blir det hem och passa på att få undan och röja lite hemma. Ska klura ut en god middag att laga till Robban också han är sjuk stackarn..

Ska passa på att sola på lunchen också så man blir lite brun=)

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0