Käner mig lite krasslig!

Eller jag vet inte vad jag känner....  Ont i halsen och ont i huvudet.. Vet inte om jag skulle säga att jag är sjuk men nåt är det som inte stämmer!!
Mina halsmandlar har en tendens att svullna upp lite hur som haver.. Kan inte förlita m ig på dem längre..
Jag blir aldrig riktigt jätte sjuk heller.. Jag går och är småförkyld en längre tid istället vilket är jätte jobbigt eftersom jag älskar att träna.
Ska hem efter jobbet och kurera mig idag.. Det blir massa citron och vitlök.. Hjälper inte det då vet jag inte vad jag gör.. Men det borde det.. Har ju ingen lust och springa omkring och lukta vitlök till ingen nytta, men å andra sidan vem vill det..
Tur att jag tycker det är gott i alla fall=)
Sandra skulle komma förbi en stund ikväll också, mysigt att umgås lite med henne.. Kanske kan lura henne att hjälpa mig lite med tvätten:P
Hoppas ni allaär friska och krya därute=)

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0