Lunch med min söta Sandra!

Blir så jobbigt när alla heter Sandra haha, det här är i alla fall min pojkväns lillasyster..
Världens sötaste måste jag ju också tillägga..


Åt världens godaste köttfärspaj på 11350 om det är så det heter. Så himla bra mat och man får jäättte mycket..
Ska träna efter jobbet idag... Tycker att det känns lite jobbigt...
Men måååste verklign. Jag tycker att det är skönare att träna före jobbet eller på lunchen, och ska man träna efter jobbet så är det skönare med ett pass eftersom man saknar motivation. Men såklart fanns det inget pass som jag ville gå just idag så jag får masa mig dig och försöka göra lite nytta iaf.

Hej hopp!!

// M

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Vilken häämskt bild!!! =)

2008-10-15 @ 09:53:28
URL: http://metrobloggen.se/LoveIsLife
Postat av: Mysan

Nu tycker jag att du är tokig.. Du är ju jätte söööt!!

2008-10-15 @ 10:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0