Människor som inte respekterar att man måste ha sitt space!

Imorse när jag skulle hämta frukosten till ett möte så råkar jag ut för en människa som verkligen inte vet hur man ska ta folk. Han ställde sig sådär obehagligt nära. Man får direkt en kännsla av obehag. Sen hade han så himla bråttom att han erbjöd sig att betala de jag hade beställt. Genast var jag snabb på att tacka nej.
Det roliga i det hela va att när kassörskan frågade honom om han ville ta med kaffet så sa han: Nej tack jag ska äta här..

Haha jo men visst vad brottom han måste ha haft.

Jag ORKAR inte. Hela morgonen har varit heelt hysterisk.. Men man får hoppas att resten av dagen blir bättre.
Ska äta middag med mina gamla kollegor idag från mitt förra jobb. Det ska verkligen bli toppen kul!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0