Morgonen börjar bra!

Förutom att Hampus kommer in nu på morgonen och är arg för att vi inte har haft en normal konversation på hur länge som helst. Haha du är söt du=)
Har varit och kört Pilates nu på morgonen trots min förbannade träningsverk efter cor pulsen igår.
Ibland måste man puscha sig själv till max för att bara komma ur sängen och ännu mer nu eftersom det är så fruktansvärt mörkt på morgonen, och att jag då går upp tidigare för att träna tycker jag är POÄNG till mig.=)
Lyckades iaf damsuga lägenheten trots att jag var jätte trött igår kväll. Det känns verlkigen som att man börjar bli vuxen när man tar tag i saker som man inte alls har lust att göra=)
Hörs!!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0