När jag fyller år!!!

Önskar jag mig massa saker..
Bland annat:

1. Macbook (såklart det billigaste jag kunde komma på)
 2. Digitalkamera så jag kan fota massa till bloggen såklart!
3. En fin plånbok.. (ska nog önska mig det av storasyster.. Hon har så bra smak) vet inte riktigt själv vad jag vill ha!
4.En Plattång.
5. Presentkort på Face och Kicks!
6. Ansiktsbehandling på sturebadet.
7. Fotvårdsbehandlingar.

Är tråkigt nog inte hemma på min födelsedag. konferans med jobbet i Göteborg. Men det kommer bli sjuuuukt roligt.. Mina kollegor är underbara så jag skulle inte kunna tänka mig något roligare sätt att spendera sin födelsedag..

Är ju iof en månad kvar men det är bra att vara ute i gooood tid.. Eller hur?!?!

//// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0