Promenad, gymmet och middag!

Var det som hände idag. Har haft sån tur med vädret både idag och förra lördagen så jag kunde gå in till stan. Det vill man ju inte göra om det ösregnar:P
Men idag var det ganske fint=)






Tyckte att Core Pulsen idag var jobbigare än vanligt.. Svettades som fan men det ska juh tydligen vara bra har jag hört:) Hahaha. Sen åkte jag direkt hem till min sötnos... Och så åkte vi hem till hans farmor och farfar och han hjälpte dem med några elkopplingar.. Vad vet jag haha jag hajjar inte sånt:P

 Men bra gick det tydligen i alla fall... Inga dödsfall eller stödar. haha... Sen käkade vi middag ihop och hade supertrevligt....

Nu ska väl vi ta det lugnt bara och kolla lite på tv....

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0