Riktigt Beige Fest Bella!

Var på Blondinbellas födelsedagsfest igår... Efter alla skriverier om denna fest och hur mycket publicitet den har fått så förväntade jag mig faktiskt mer. Tur att jag och Sandra kan ha så fantasktiskt roligt ihop.. Vi hade en jätte trevlig kväll trots att själva festen inte var något att hurra för. Skitsnygga var vi i alla fall bilder kommer sen när Sandra har skickat över dem, det var hon som hade kameran.. Man kan ju tycka att om man har en sån stor fest att man ska vara mån om att alla har trevligt typ säga tack för att alla har kommit. Men inte då. Man såg henne kanske fem minuter och sen var hon borta.. Jag skojjade med Sandra och sa att det är ju så tråkigt här så hon har säkert gått härifrån. Mycket riktigt när jag och Sandra kommer till McDonalds få vi reda på att hon och hennes polare har dragit till Village.
Hur snyggt ser de ut.
-Kom gärna på min födelsedagsfest på Cafét men jag kommer inte vara närvarande för jag slår klackarna i taket på Village, men ha så skoj!!!

Haha nä Bella det här var inte bra alls.. Inte alls....

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0