Saker du kanske inte visste om mig=)

Har hittat denna lista på många olika bloggar och man vill ju inte va sämre så därför måste jag ju också envisas med och sitta och fylla i detta..

1. vad heter du?
My Michelle Madeleine Karlsson
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Har alltid gillat Michelle kanske skulle byta tilltalsnamn då!
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag vet inte Li eller Mi kanske. Det är mina systrar.
5. vilken årgång är du? 1987
6. vart bor du? I en lägenhet
7. bott utomlands? Nope
8. flyttat antal gånger? På egen hand en gång.
9. vart skulle du vilja bo? I USA
10. yrkesval? Receptionist.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 170 cm
2. hur mycket väger du? 66 kg
3. hårfärg och frisyr? Blond och ja axellångt skulle man väl kunna säga..
4. ögonfärg? Blå/Grön
5. mest nöjd med? Mitt hår
6. minst nöjd med? ´Mina tänder är ganske sneda.
7. skostorlek? 38
8. glasögon? Nope
9. har du några piercingar/tatueringar? Ingenting känns bäst så!

FAVORITER
1. filmer? Dirty Dancing
2. låtar?
3. årstider? Höst och sommar
4. mat/dryck? Jag älskar Pizza.. Det är en stor last jag har.
5. djur? Skulle nog vara hundar.
6. färg? Lila
7. parfym? DKNY:s Apple är juh underbar
8. tv-program? Top Model
9. sysselsättning? Träna

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En busnel kofta.
2. vad använder du just nu för skor? Lacost gympaskor. Tur att ingen ser fötterna när man jobbar i reception=)
3. favoritfärg på kläder? Lila och svart
4. favoritmaterial på kläder? Inget speciellt
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Behöver en ny svart klänning...
6. favoritaffärer?
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inegn aning väldigt olika
8. favoritmärke(n)? Inget direkt.
9. vad har du för byxstorlek? 27/28
10. vad har du för tröjstorlek? 36/38

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Kurt
2. var har du i din:
¤ jackficka just nu? Cigaretter
¤ väska just nu? Oj det är mycket ska sova borta hela helgen.
3. vad är du beroende av? Robert
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Försvarets Hudsalva. Det är den bästa tycker jag.
6. vad tror du på? Mig själv såklart!
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Inegn
8. vad köpte du senast? Oj Lunch?!
9. har du nåt husdjur? Nope
10. vad bor du i? Lägenhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0