Springa, middag och Gina Tricot!!!

När jag kom hem kännde jag mig lite rastlös så jag stack ut och sprang en vända.. Jag bli förvånad över att jag klarar springa 40 minuter isträck utan att dö typ. Men det är så otroligt skönt när man är klar. Det jobbiga är att det verkligen börjar bli jätte mörkt. Tur att det är många andra som är ute också då behöver man inte känna sig osäker.
Så här såg det ut i slutet på min runda:




Jag vet det är nästan kolsvart. Men det är kameran som gör det lite också.. Blir mörkare än vad det är.

Passade på att gå förbi Ica också på vägen från spåret eftersom jag hade fått hem mina saker från Gina Tricot. Haha jag trode att jag hade beställt ett svart linne men det var tydligen grönt. Det gör inget iof. Jag gillar grönt men skit samma. Ska ändå beställa flera sen:P Beställde också en Poloklänning och en rosa liten kofta som ni ser=)




Lagade också en jätte god middag till mig och Älsklingen!




Och nu har vi precis gjort iordning varsin kopp te och ska mysa framför tv:n

Natti Natti!!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0