Tiden har gått jätte fort idag!!!!

Har bara tagit det lungt iof. Känns som att jag gör så himla mycket i veckorna så nar det är helg vill jag helst bara ligga i sängen hela dagen och sova.. Vilket jag iof har gjort idag... Robban har varit på krossbanan hela dagen så jag har bara pysslat om mig själv... Tagit ett fotbad och bara myst för mig själv...
Borde kanske ha gått ut och tagit en promenad men det är så konstigt väder och jag har inga "lämpliga" kläder med mig.. Guuud vilka ursäkter man kan komma på=)
Blir nog en jätte lugn kväll också.. Patrik skulle komma över så det blir väl vi tre som kollar poå en film eller nått.. Men om jag känner de här killarna rätt så kommer vi nog vara ett gäng i slutändan ändå.. Adjöss till din lugna kväll My.. Det är tur att jag älskar dem sååååå mycket..

hahaha

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0