Träning, Klippning och bli köpt på facebook!?

Torsdag=) Snart är helgen här Jippie!!!!'
Ska på Inflyttningsfest hos Sandra och Dennis. Min pojkväns syster och hennes Kille. Kommer bli hur trevligt som helst men lite trångt kanske:P Man får ta det för vad det är helt enkelt!
Ska sticka iväg till gymmet snart. Har äntligen lyckats dra med min Angelica.

 Ankan i omklädningsrummet på sats!

Kommer bli ett hårt styrketräningspass. Ska förhoppningsvis införskaffa en digitalkamera snart så ni får se allt kul som händer. Men än så länge så får ni nöja er med texten. Ska klippa mig idag också kommer bli så skönt att bli av med, allt det slitna. Har nämligen bestämmt mig för att jag ska spara till långt. Vi får se hur det går=)
Malin kom förbi och upplyste mig om att hon har köpt mig på facebook för 550 spän men jag kan inte köpa henne för hon kostar en million. Snacka om att jag var billig då hahaha. Hon har desutom döpt mig till Min lilla sockerpingla. Haha aja det är tur att man är så pass omtyckt att någon vill köpa en.. Även om man är ganska "billig".
Jag fattar inte hälften av vad alla grejer på facebook är men malin ska ge mig en lektion.

Tjillevippen

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0