Var så trött igår!

Han plocka och torka lite ytor de va typ de...
Så ikväll måste jag skura golven.
Har träningsverk i hela kroppen.... Kan typ inte röra mig idag över huvud taget så idag ska jag vila mig och inte träna.. Men imorgon på lunchen kör jag igång igen=)
Core pulsen var verkligen jätte rolig. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig, trode det skulle vara mer koncentrerat på magen.. Men roligt var det, känner verkligen att hela kroppen fick sig en rejäl omgång.
Sitter på jobbet nu och har precis haft möte om våran nästa fredagsöl som våran avd ska hålla i. Kommer bli riktigt kul att arrangera detta. Hoppas det blir så bra som vi har tänkt oss. Nä nu ska jag sätta igång och försöka få fram lite bra affisch-förslag i Power Point...

Ciao

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0