Världens underbaraste!!!

Hur glad blir man inte när man kommer hem och ser en post-it med I Love You på kudden!
 Att man kan bli så glad av en sån liten sak.. Tycker jag är helt otroligt..

Gårdagen var inte speciellt spännande.. Jag tvättade hela kvällen och försökte ta det lite lungt eftersom jag inte känner mig helt 100..
Sandra kom över och vi kollade lite på Desperate houswifes.. Mycket mysigt. Men nu ser det verkligen ut som en bomb har slagit ner hemma.. Får försöka ta itu med det idag även fast det inte känns speciellt lockande:P

Den här dagen började i alla fall bra.. Vaknade utvilad och pigg och så har det varit en ganska lugn morgon..

Hoppas ni har det bra.. Vi hörs=)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0