Vilken dag=)

Nu på Lunchen har jag varit på världens sötaste affär på Söder som heter Wild Roses med Angelica.

Jag har ingen som helst förståelse för varför hon jämt ser så förvirrad ut på bild.. Eller galen för den delen, ni såg säkert kortet från igår där hon gör vääärsta minen. Haha du är rolig Ankan=) 

Köpte en söt lite plånbok som ser ut såhär:
 kostade bara 129 rikstaler, Det var tur eftersom jag handlade massor igår=)

Haha men vadå man måste ju unna sig lite saker då och då.

Eller hur Ankan???
 Ikväll blir det middag med mina sötnosar: Sandra, Linda och Linnéa!
Det ska bli tok skoj och prata gamla minnen.. Älskar sånt, det är det bästa jag vet=)

Ciao!!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0