Vilken otrolig dag!

Gick ju en promenad in till träningen i det vackra vädret. Jag älskar hösten. Iaf när solen skine och det är lite småkallt, löven faller av träden och man känner att allt är toppen.


Råsundavägen precis utanför mig!




Också på Råsundavägen!


Precis vid Hagaparken!



Solna är Jätte vackert...Visst!?
Hur som helt.. När jag hade tränat klart så skulle jag ju åka till Haninge.. Haha och när jag kommer fram är klockan ja nu typ 14.00 Skithungrig såklart.. Har han nån mat hemma tror ni!? Haha nä självklart inte.. Han har ju varit os mig hela veckan så det är ju iof inte så konstigt när man tänker efter. Vet ni vad han gör!! Lurar i mig nån snuskig jävla proteindrink som ska smaka hallon men den smakar så jäääävla illa att det vände sig i magen på mig typ... Men jag är ju skithungrig så jag får väl försöka få i mig den här i brist på annat!! Vad man måste utstå haha.
 Den ser ju till och med osmaklig ut!!!

Nu ska jag gå ut och försöka hjälpa till med den där trappen killarna ska bygga både Patrik och Dennis är här..
Jag är jätte Hungrig..Usch!!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0