Konstiga Drömmar!

Det händer så mycket i mitt liv just nu!! Eller händer vet jag inte men det är mycket tankar. Mycket tankar på gamla förbindelser, vem jag är och vad jag trivs med. Man skulle kunna säga att jag har tappat bort mig lite i all ytlighet!

Inatt drömde jag att jag gifte mig.. Jag har ingen aning om med vem, kännde inte igen personen ifråga men i drömmen var jag helt vansinnigt kär. Jag kännde verkligen kännslan. Det där pirret som är fullkomligt ofattbart underbart. Att vara kär är ju utan tvekan det bästa som finns.



Sen när jag vaknade och insåg att det bara var fantasi började jag nästan gråta! Varför kan man inte bara vara glad och nöjd med sin situation?! Varför har man alltid en saknad efter någonting.. Det är konstigt nog alltid någonting som fattas mig.. Kläder, skor, killar, upplevelser.. Ja vad som helst.. Man stannar inte upp och verkligen uppskattar det man har.

Mycket vill ALLTID ha mer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0