Tisdag!

Jag har en bra dag idag tror jag!
Jess är tillbaka från Thailand och genast känns allt mycket lättare på jobbet! Jag vaknade på strålande humör imorse och dagen kunde inte ha börjat bättre. Har lite ont i ryggen dock, lyckades knäcka till den i söndags när jag och Frida flyttade runt saker. Hmm undrar om det kommer gå över någon gång. (Håller tummarna)
Ska käka lunch med Emelie idag, mycket trevligt. Jag älskar måndagar när man planerar veckan. Vilka man ska träffa och hur man ska träna och så. Nu kan jag ju inte träna eftersom jag har stört ont i ryggen. Men då kan man fylla dagarna med sina underbara vänner istället=) Och det är ju alltid mycket trevligare. Sen efter jobbet blir det middag och bio med en killkompis. Valkyria ska vi visst se. Hmm återkommer med en recension. Jag ville egenligen se Changeling men han va inte riktigt med på de noterna. Haha ska jag va ärlig så föreslog jag det inte ens..

Nä nu ska jag hoppa in i ett möte med min underbara avdelning=)

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0